Trenger den beste appen for å skrive ut iPhone-tekster til retten

Jeg forbereder meg på en kommende rettssak og trenger å skrive ut mine tekstmeldinger fra min iPhone raskt. Kan noen anbefale den beste appen eller metoden for å gjøre dette på en effektiv måte? Det er viktig for saken min. Takk for hjelpen!

Du har flaks fordi det finnes faktisk mange måter å få tekstmeldingene dine skrevet ut for retten på. Først og fremst, jeg vil unngå å bare ta skjermbilder og skrive disse ut, med mindre det er absolutt nødvendig. Det er ikke akkurat ryddig og kan være vanskelig for en dommer å følge. Her er noen bedre alternativer:

1. iMazing: Denne er ganske solid. Det er en skrivebordsapplikasjon som lar deg ta sikkerhetskopi og eksportere meldingene fra iPhone-en din. Du kan eksportere dem som PDF, noe som ser ganske ryddig ut når du skriver dem ut.

2. PhoneView: Ligner på iMazing, men spesifikk for macOS. Du kan se og eksportere alle tekstmeldingene dine, og den organisere alt ganske pent. Bare installer det, koble til telefonen, og du er klar.

3. Decipher TextMessage: En annen god app, spesielt for å eksportere tekstmeldinger for rettslige formål. Den formaterer alt til en lesbar PDF som er lett for retten å følge.

4. AnyTrans: Den er ganske allsidig. Foruten meldinger, tar den sikkerhetskopi av andre typer data også. Bra hvis du trenger en alt-i-ett løsning.

5. iExplorer: Et utmerket valg for både Mac- og Windows-brukere. Du kan bla gjennom iPhone sitt filsystem og hente ut tekstmeldingene dine. Flott hvis du liker ideen om mer kontroll over prosessen.

Noen av disse verktøyene bør hjelpe deg å få tekstmeldingene dine skrevet ut på en måte som er lett for enhver i retten å lese og følge. Ikke glem å inkludere tidsstempler og kontaktnavn. Domstoler elsker alle disse detaljerte tingene, og det gjør bevisene dine mye mer troverdige. Lykke til med alt!

Du vet, de fleste folk stoler bare på skjermbilder, men det er som å prøve å skrive en roman på post-it-lapper. Hvis du virkelig vil imponere retten eller i det minste ikke få dem til å rulle med øynene, vurder å bruke TouchCopy. Det er et annet flott verktøy som lar deg eksportere tekstmeldinger fra din iPhone, og ja, du får disse pene PDF-ene.

Men jeg vil legge til en advarsel: iCloud Backup kan også være din stille helt her. Gjenopprett telefonen til en tidligere tilstand hvis nødvendig, og skriv ut meldingene ved å bruke TouchCopy eller en annen app som eksporterer bra. Bare sørg for å ta sikkerhetskopi av alt før du prøver dette – du vil vel ikke ha ekstra drama i tillegg til saken din, ikke sant?

Og ikke glem å skrive ut et par test sider før du går i full utskriftsmodus. Du vil ikke oppdage for sent at formatet er helt rotete.

Kort sagt, disse teknologiske løsningene vil redde din fornuft – stol på meg i denne.