Skal bruge Bedste App til at Udskrive iPhone Tekster til Ret

Jeg forbereder mig på en kommende retssag og har akut brug for at printe mine tekstbeskeder fra min iPhone. Kan nogen anbefale den bedste app eller metode til at få dette gjort effektivt? Det er vigtigt for min sag. Tak for hjælpen!

Du er heldig, fordi der faktisk er masser af måder at få dine tekster printet ud til brug i retten. Først og fremmest vil jeg undgå bare at tage skærmbilleder og printe dem ud, medmindre du absolut skal. Det er ikke særligt ordentligt og kan være svært for en dommer at følge. Her er nogle bedre muligheder:

1. iMazing: Denne er ret solid. Det er en desktop-applikation, der giver dig mulighed for at sikkerhedskopiere og eksportere dine beskeder fra din iPhone. Du kan eksportere dem som en PDF, der ser ret pæn ud, når du printer den ud.

2. PhoneView: Ligner iMazing, men er specifik til macOS. Du kan se og eksportere alle dine tekstbeskeder, og det organiserer alt ret pænt. Bare installer det, tilslut din telefon, og så er du klar.

3. Decipher TextMessage: En anden god løsning specifikt til at eksportere tekstbeskeder til juridiske formål. Det formaterer alt til en læsbar PDF, der er nem for domstolene at følge.

4. AnyTrans: Det er ret alsidigt. Udover beskeder sikkerhedskopierer det også andre typer data. Godt hvis du har brug for en alt-i-en løsning.

5. iExplorer: Et fremragende valg for både Mac og Windows brugere. Du kan gennemse din iPhone’s filsystem og udtrække dine tekstbeskeder. Fantastisk, hvis du kan lide idéen om mere kontrol over processen.

Enhver af disse værktøjer skal hjælpe dig med at få dine tekster printet ud på en måde, der er nem for enhver i retten at læse og følge. Glem ikke at inkludere tidsstempler og kontaktnavne. Domstolene elsker alle de detaljerede ting, og det gør dit bevismateriale meget mere troværdigt. Held og lykke med det hele!

Du ved, de fleste mennesker nøjes bare med skærmbilleder, men det er som at prøve at skrive en roman på post-it-noter. Hvis du virkelig vil imponere retten eller i det mindste undgå at få dem til at himle med øjnene, bør du overveje at bruge TouchCopy. Det er et andet fantastisk værktøj, der lader dig eksportere tekstbeskeder fra din iPhone, og ja, du får de flotte PDF’er.

Der er dog en lille forbehold: iCloud Backup kan også være din stille helt her. Gendan din telefon til en tidligere tilstand, hvis det er nødvendigt, og print beskederne ud ved hjælp af TouchCopy eller en anden app, der eksporterer godt. Bare sørg for at tage backup af alt, før du prøver dette – du vil ikke have ekstra drama oven i din sag, vel?

Oh, og glem ikke at printe et par testside ud, før du går i fuld printtilstand. Du vil ikke opdage for sent, at formatet er helt rodet sammen.

Kort sagt, disse teknologiske løsninger vil redde din fornuft – stol på mig i denne.