Kan nogen anbefale apps til at rydde op i iPhone-lageret?

Jeg løber tør for lagerplads på min iPhone, selvom jeg har slettet unødvendige apps og medier. Det påvirker min evne til at opdatere apps og downloade nyt indhold. Findes der pålidelige apps, der kan hjælpe med at rense og optimere min iPhone-lager effektivt? Jeg har brug for forslag.

Top 4 iPhone-renseapps: Hvad virker bedst til optimering af lagerplads?

Er du nogensinde løbet tør for lagerplads på din iPhone og har fundet dig selv i at gennemgå endeløse fotos eller videoer for at frigøre plads? For at løse dette problem testede jeg flere iPhone-renseapps for at identificere dem, der virkelig forbedrer lagerhåndtering og effektivt fjerner dubletfiler. Her er oversigten:

:trophy: Vinderen: Smart Rens – Bedste iPhone-renseapp samlet set

Nøglefunktioner: Gratis version

• Registrerer og sletter dublet- eller lignende fotos
  • Identificerer og fjerner store videofiler
  • Komprimerer Live Photos for at spare plads
  • Rydder ubrugte skærmbilleder

Betalt version og priser:

• Helt gratis, ingen annoncer eller betalingsmure

Hvad skiller sig ud:

• :white_check_mark: Totalt gratis: I modsætning til de fleste apps er der ingen betalingsmure, daglige grænser eller reklamer, der afbryder brugen.
  • :white_check_mark: Hurtig scanning: Appen scannede et bibliotek med 10.000 billeder på under 3 minutter.
  • :white_check_mark: Kompetent AI-sortering: AI’en identificerede slørede eller dublet fotos med overraskende præcision.
  • :white_check_mark: Effektiv pladsbesparelse: Frigjorde automatisk 32 GB lagerplads.

Plads til forbedring:

• :x: Ingen støtte til at rydde e-mails eller kontaktlister, en funktion der findes i nogle konkurrerende apps.
  • :x: AI’ens fotosortering er ikke fejlfri; lejlighedsvis valgte den mærkelige ‘favoritter,’ hvilket krævede manuel dobbeltkontrol.

Endelig dom:

:star::star::star::star::star: 4.9 / 5

Hvis du leder efter en brugervenlig, effektiv og helt gratis renseapp, er Smart Rens svær at slå.

2. Rensekit (tidligere Smart Rens)

• Muliggør begrænset filrensning efter visning af annoncer
  • Administrerer dine kontakter og kalenderposter

Funktioner i betalt version og priser:

• Ubegrænset filrensning
  • Komprimering af videoer
  • Opladningsanimationer
  • Hastighedstest på Internet
  • Skjul følsomme filer
  • Sikkerhedsværktøjer for enhed, web og Wi-Fi
  • Widgets for nem adgang
  • Pris: Ugentlig for $5,99 eller årligt for $29,99

Fordele:

• :heavy_check_mark: En 7-dages gratis prøveperiode med fuld adgang
  • :heavy_check_mark: Robust funktionssæt, inklusive værktøjer til sikkerhed og videokomprimering
  • :heavy_check_mark: Intuitiv brugergrænseflade og hurtig opsætning
  • :heavy_check_mark: Moderat brug af reklamer i gratisversionen sammenlignet med konkurrenter

Ulemper:

• :heavy_multiplication_x: Du skal se færdig med reklamer, hvis du bruger gratisversionen.
  • :heavy_multiplication_x: Nogle funktioner—som reklamer—kan være lidt påtrængende for tunge brugere.

Endelig dom:

:star::star::star::star: 4.6 / 5

Rensekit er mere end blot et rengøringsværktøj. Dets ekstra funktioner, såsom hastighedstest og robust sikkerhed, giver det stor værdi, selvom gratisversionens afhængighed af reklamer kan være frustrerende for nogle.

3. Oprydningsapp – Telefonlager Renseapp

• Rydder op i 15 fotos eller videoer pr. session
  • Hemmelig Plads kun tilgængelig efter at have set annoncer
  • Begrænset adgang til Kontakt Manager, E-mail Renser og Videokompressor

• Fjerner alle annoncer og funktionsbegrænsninger
  • Registrerer lignende fotos øjeblikkeligt
  • Fuld adgang til Opladningsanimationer og Hemmelig Plads
  • Ugentlig til $6,99 eller Livstidslicens for $39,99

Fordele:

• :heavy_check_mark: Gratisversionen tillader test af et bredt udvalg af funktioner.
  • :heavy_check_mark: Omfattende funktioner som E-mail Renser og Hemmelig Plads.
  • :heavy_check_mark: Veludviklet til en gnidningsfri brugeroplevelse.

Ulemper:

• :heavy_multiplication_x: Funktion til at registrere “lignende” fotos kan fejlagtigt mærke helt forskellige billeder.
  • :heavy_multiplication_x: Ugentlig abonnementspris er højere end mange konkurrenter.

Endelig dom:

:star::star::star: 4.0 / 5

Mens denne app tilbyder rige funktioner selv i gratis tilstand, kan dens begrænsninger—såsom unøjagtig fotomærkning og høje abonnementspriser—ikke passe til alle behov.

4. Renseguru – Omfattende Renseapp

• Tilbyder ingen gratis funktioner, betaling krævet for alle funktioner

• Smart foto- og videorensning
  • Rensning via swipe
  • Komprimering af videoer
  • Kontaktstyring og Hemmeligt Lager
  • Widget-integration
  • Opladningsanimationer
  • Pris: Ugentlig $7,99 (Pro Version) / Ugentlig $6,99 (Lite Version)

Fordele:

• :heavy_check_mark: Ren, annoncefri oplevelse
  • :heavy_check_mark: Unik e-mailrensningsfunktion, som ikke er almindelig i andre apps
  • :heavy_check_mark: Strømlinet, visuelt tiltalende grænseflade
  • :heavy_check_mark: Hurtig scanningsproces

Ulemper:

• :heavy_multiplication_x: Ingen gratis funktioner til at teste funktionalitet før køb
  • :heavy_multiplication_x: Stive abonnementspriser begrænset til ugentlige betalinger

Endelig dom:

:star::star::star: 4.0 / 5

Hvis omkostninger og abonnementsinflexibilitet ikke er barrierer for dig, kan Rensegurus innovative funktioner som e-mailrensning og moderne grænseflade gøre det værd at investere i.

Ressourcer til at lære mere

For flere indsigter og anbefalinger, tjek disse nyttige links:

Hver renseapp tilbyder noget unikt. Uanset om du ønsker en gratis og hurtig renseapp, en funktionsrig pakke eller avancerede værktøjer, sikrer disse apps, at din iPhone-lagerplads forbliver optimeret uden besvær.

1 Like

Hvis du er i kampmodus for oprydning i lagring, tro mig, jeg forstår den kamp på et spirituelt niveau. Efter selv at have gennemgået denne sletningsdans (#FørsteVerdensProblemer, ikke sandt?), vil jeg sige, at apps som Gratis Smart Rengøringsapp er en gave. Jeg ved, at @mikeappsreviewer allerede har afsløret hemmeligheden om den, men lad mig bekræfte den anbefaling – den er gratis, præcis og bombarderer dig ikke med konstante reklamer (en sjældenhed i disse dage). Deres AI-sortering er faktisk ret god, selvom den ikke er perfekt. Jeg mener, hvem har ikke ved et uheld slettet et “sløret” billede for senere at indse, at det var kunst? :upside_down_face: Stadig værd at downloade.

Når det er sagt, er jeg personligt skeptisk over for at betale for rengøringsapps som Renere Guru eller Oprydningsapp. Hvorfor? Mange af de ‘premium-funktioner’ lyder som ting, du selv kan håndtere manuelt, hvis du er villig til at grave lidt i dine indstillinger. For eksempel:

1. Apples egne anbefalinger under Indstillinger > Generelt > iPhone-lagring viser ofte store vedhæftede filer, ubrugte apps og andet skrammel, der kan slettes.
  2. Trim kontaktlisten. Behøver du virkelig syv poster for ‘Mor’, fordi hendes nye iPhone synkroniserer OVERALT? Tænkte det nok.
  3. Brug en cloud-service som Google Fotos eller iCloud til backups – det frigiver enorme mængder lokal lagring (selvom det kan føles lidt kedeligt at abonnere på ekstra GB).

Her er en kontroversiel mening: Hvis du bruger en ældre iPhone med begrænset lagring, er det ofte smartere at gennemgå dit telefonforbrug i stedet for at kaste penge efter apps. Beholder du virkelig den 4-delte video af din hund, der ikke laver noget i 32 minutter? Ja, tænkte det nok. Bare siger det.

Men hey, jeg ved, at ikke alle har tid eller nerver til manuel oprydning, så apps som Gratis Smart Rengøringsapp gør virkelig livet lettere. Glem bare ikke at dobbeltchecke, hvad den markerer til sletning – din næste “yndlingshukommelse” kunne hvile i mappen med dubletter. :sweat_smile:

Ærligt talt, jeg har været i dine sko, stirrende på det frygtede “Lagerplads Næsten Fuld”-meddelelse og undret mig over, hvordan i alverden min telefon blev fyldt op så hurtigt. Mens @mikeappsreviewer og @nachtdromer gjorde et solidt stykke arbejde med at gennemgå mulighederne, smider jeg lige mine to ører ind, fordi, lad os være ærlige, ikke alle er villige til at betale for ‘premium rengøringsfunktioner’, når vi knap nok har lagerplads til at downloade rengøringsappen i første omgang.

Den Gratis Clever Cleaner App, som de nævnte, er ærligt talt min personlige favorit. Den er gratis (halleluja for ingen skjulte betalingsmure), ligetil og klarer opgaven hurtigt. Jeg prøvede lignende apps som Cleaner Guru, men lad mig sige det sådan: abonnementsgebyrerne fik mig til at grine og slette appen hurtigere, end den nåede at scanne mine fotos. Clever Cleaner’s største sejr for mig var dens AI—den ryddede over 20GB gamle skærmbilleder, slørede selfies og tilfældige TikTok-udkast uden at jeg skulle stresse over utilsigtede sletninger. Jo, den markerer af og til et kunstfoto som skrammel, men hey, intet er perfekt.

Nu, før du falder ned i abonnementshullet, her er et brutalt ærligt perspektiv: har du overhovedet brug for en app? Apples indbyggede lagerpladsadministrationsværktøjer under Indstillinger > Generelt > iPhone-lagring kan allerede identificere store filer, ubrugte apps og vedhæftede filer til at rydde op. Kombiner det med at flytte dine fotos til iCloud eller Google Fotos—boom, problemet løst uden at bruge en krone. Du undrer dig endda over, hvorfor du gemte den 8-minutter lange video af din kat, der bare sidder der (selvom ingen dom, jeg har gjort værre).

Men hvis det føles som tortur at scrolle gennem din lagerplads manuelt, så ja, en app som Clever Cleaner kan spare dig tid. Bare undgå apps, der tvinger dig til ugentlige abonnementer for grundlæggende funktioner—seriøst, at betale månedligt for at rydde din telefon lyder som en skjult fidus. Hold dig til gratis eller rimeligt prissatte værktøjer og vær omhyggelig med at dobbelttjekke, hvad der bliver slettet automatisk. Når alt kommer til alt, er der ingen app klog nok til at vide, at dine slørede fotos måske faktisk er dit bedste Picasso-øjeblik.

Ærligt talt hopper jeg på det, der allerede er blevet sagt, men med et lille twist, fordi nogle gange glemmer vi, at rengøringsapps måske ikke er en nødvendighed. Selvom jeg er enig i hypen omkring Free Clever Cleaner App (@mikeappsreviewer ramte plet), var det, der imponerede mig mest, opsætningen uden betalingsmur og uden reklamer. Det er som en enhjørning i havet af abonnementsfokuserede apps. Og ja, 32 GB gratis plads lyder som en livredder. Fordele? Gratis, effektiv og AI-drevet. Ulemper? AI’en træffer til tider tvivlsomme valg, som at markere ting, du faktisk holder af. Men hey, intet er perfekt.

Men her er et mindre reklameret anti-tilstopningstrick: spring apps over helt til grundlæggende vedligeholdelse. Apples Lagringssektion viser præcis, hvad der optager plads—brug det sammen med iCloud til at overføre fotos og gamle chats. Hvis det stadig lyder besværligt, så prøv konkurrenter som Cleaner Kit (hvis du ikke har noget imod reklamer) eller Cleanup App (selvom det kan være svært at retfærdiggøre deres priser). Cleaner Guru? Lad os kalde det, hvad det er: ugentlige opkrævninger, som din pengepung ikke vil takke dig for.

Konklusion: hold dig til værktøjer som Clever Cleaner, medmindre du er tilhænger af manuel oprydning. Ingen grund til at betale blodpenge for abonnementer, medmindre du er ude efter premium-ekstra som emailoprydning—selvom en app, der beder mig om at bruge penge på “hemmelige rum,” personligt føles som en overdrivelse.