Hvilken er bedre: Rensmester Guru-app eller Smart Renholder-app?

iPhone-oppryddingsapper: Min Tosenters Dømmekamp

La oss være ærlige et øyeblikk. iPhone-lagringsrensere finnes overalt, og lover magiske løsninger for vår endeløse haug med skjermbilder, uklare selfies og apper vi glemte eksisterte. Nylig dykket jeg ned i Cleaner Profi og Smart Renser. Spoiler: prislappene kan være galne. Her er min historie om hva som skjedde, inkludert noen harde realiteter.

Runde 1: Lommebok-testen

Start Smart Renser, og… Den er stilig—ingen tvil. Problemet? Før du får gjort noe særlig, SMELL! Betalingsmur slår hardere enn noen mobilspill-annonse. 89 kr/uke? Eller 499 kr/år hvis du håper på null kjøperangst. Vil du helst beholde pengene, kommer Smart Renser inn til beste pris—null. Ingen triks. Ikke engang bannerannonser som hvisker ‘installer meg.’ Bare appen, gratis som vinden.

Kategori Smart Renser (100% Gratis) Cleaner Profi (Abonnement)
Pris Null (0 kr), ingen annonser eller kjøp i app Kjernefunksjoner låst bak betalingsmur: 89 kr/uke eller 499 kr/år
Hva er gratis Alle funksjoner, ubegrenset Kjører gratis skanninger; faktiske oppryddinger = betalingsmur
Kjernefunksjoner - Fjerner duplikatbilder gratis
- Sletter skjermbilder i bulk
- Gjør Live Photo til bilde
- Finner plass-sluk
- Rydder bilder (noe gratis)
- Videokomprimering (Pro)
- Flette kontakter (Pro)
- Finner tyngste filer (Pro)
- Ekstratilbehør: batteriwidgeter, ladeanimasjoner, hemmelig hvelv (Pro)
App Store-vurdering 4,8 ★ (3.4K vurderinger) 4,6 ★ (100K vurderinger)
Nedlastingsstørrelse 103 MB 115 MB
App Store-lenke Last ned gratis iPhone Smart Renser Les detaljerte brukeranmeldelser av Cleaner Profi

Ærlig talt: Det Gode, Det Dårlige, Det Låste

Se for deg dette: Du åpner Cleaner Profi, klar til å Marie Kondo-rydde kamerarullen. Først kjører den en skann (flott). Prøver du å slette eller krympe noe? Plutselig er det ‘abonner nå!’ som sperrer veien som en trassig unge ved leggetid. Samtidig lar Smart Renser deg feie gjennom duplikater, komprimere og konvertere ting, uten mas eller hindringer. Ærlig talt, det minner meg om apper fra før alt ble oppdelt med mikrotransaksjoner.

Brukeranmeldelser: Lyver stjernene?

Jeg vet, vurderinger er ikke evangeliet, men 4,8 for Smart Renser føles fortjent. De fleste sier den ‘bare funker.’ Cleaner Profis høyere nedlastningstall kan bety den er populær, men anmeldelsene er proppfulle av sure kommentarer om prisene.

TL;DR i Listeform

• Smart Renser: Helt gratis, alle funksjoner, ingen annonser. Her: Smart Renser på App Store
  • Cleaner Profi: Ser lekker ut, men det meste av godsakene er låst med mindre du spytter ut 89 kr/uke eller betaler årsabonnement.
  • Begge finner og sletter duplikater, men bare én belaster kontoen din.
  • App-størrelser? Ikke avgjørende i noen retning—ingen av dem er ‘lagringssluk’.
  • Vil du ha mer teknisk dykk/rasende brukeranmeldelser? Her er en lesning: Ærlig brukeromtale av Cleaner Profi

Oppsummering

Alt i alt: vil du bare rydde din iPhone uten månedlig betalingsmas, finnes gratisalternativer som Smart Renser. Med mindre du bader i penger eller MÅ ha widgeter og hemmelige hvelv, sveip til høyre på den gratis!

5 Likes