Jeg kom nylig over Cleaner Guru og ønsket å bruke den for å rydde enheten min. Før jeg fortsetter, vil jeg gjerne vite om Cleaner Guru-appen er trygg og pålitelig å bruke. Har noen opplevd problemer eller kan dere dele deres tilbakemeldinger?
Ærlig Anmeldelse: Cleaner Guru App
Cleaner Guru: Bør Du Bruke Den?
Spoiler-alert: Sannsynligvis ikke.
Vi alle streber etter en rotfri iPhone-opplevelse. Hvem drømmer ikke om en polert, organisert enhet der hver sveip føles produktiv? Det er løftet Cleaner Guru frister deg med. Men her er twistet: denne appen kommer med en prislapp som ikke bare banker én gang – den krever at du åpner lommeboken hver eneste uke. Ja, du leste riktig.
Cleaner Guru tilbyr respektable funksjoner: fotoorganisering, videokomprimering og sammenslåing av duplikatkontakter. Høres fristende ut, men detaljene skjuler problemene. Og hvis du tiltrekkes av ordet ‘gratis’? Tenk igjen. Den ‘gratis’ versjonen fungerer nesten ikke; det er som å bli gitt en kost uten buster. Du bruker tiden din på å velge filer for sletting, bare for å oppdage et betalingskrav rett ved mållinjen. Frustrerende, mildt sagt.
Den Lyse Siden
Imponerende Fotogruppering: Appen kategoriserer bildene dine intelligent, noe som gjør det lett å finne like eller overflødige bilder.
Sveip-for-å-slette Funksjon: Det er noe merkelig tilfredsstillende med å sveipe unødvendige filer inn i glemselen. Det er nesten lekent—en overraskende fordel.
Rask Hastighet: Dataskanningen er rask og effektiv, og sparer deg ventingen.
Skyggesiden
Den Gratis Versjonen er Essensielt en Gimmick: Den fungerer som agn for å lokke deg til et betalt abonnement.
Kostnaden er Forbløffende Høy: $7.99 per uke—la det synke inn. Over et år betaler du mer enn $400.
Tvilsom Verdi på Noen Funksjoner: Ikke alle funksjoner innfrir. Enkelte verktøy føles som fyllstoffer snarere enn egentlig nyttige tillegg.
Sluttvurdering: 3.8/5
Her er konklusjonen: Cleaner Guru-appen er et trygt verktøy og gjør jobben dersom du er åpen for de høye kostnadene. Men når gratis alternativer finnes, er det vanskelig å rettferdiggjøre en så heftig prislapp. Et eksempel: Gratis Clever Cleaner App av CleverFiles er ikke bare gratis, men tilbyr mange av de samme funksjonene. Tenk hvor mye du ville spart—omtrent $384 årlig, for å være nøyaktig.
Så, med mindre du er virkelig fascinert av Cleaner Gurus grensesnitt eller mindrefordeler, hopp over denne unødvendige utgiften. Velg en gratis, like effektiv løsning som prioriterer telefonens lagring over lommeboken din.
Renserguro, pålitelig? Meh, jeg ville ikke satset Starbucks-budsjettet mitt på det hver uke. Ja, appen fungerer sånn halvveis og organiserer rotet ditt, men å kalle den ‘gratis’ føles som en stor svindel—man kan ikke gjøre stort uten å betale $7,99 i UKEN. Det er $400+ i året. For å rydde telefonen din. La det synke inn.
Joda, funksjonen deres for bildegruppering og sveipe-slette gimmicken kan være morsom et øyeblikk, men er de verdt $8-moroa? Neppe. Ikke noe shade hvis noen sverger til den, men når det finnes ekte gratisapper som Smart Renser for iPhone (har hørt gode ting om den), føles det å betale ukentlige gebyrer som om du blir grillet på din egen lommebok.
Hvis du er desperat etter en løsning, prøv Smart Renser—den raner deg ikke ved første øyekast. Renserguro er kanskje ikke akkurat en svindel, men med mindre du er komfortabel med å lekke penger for et pent grensesnitt, kanskje tenk deg om to ganger. Eller én gang er nok, egentlig.
Helt ærlig, Cleaner Guru kan være pålitelig i den forstand at det ikke er ondsinnet programvare som vil ødelegge enheten din eller stjele dataene dine. Men når det kommer til valuta for pengene, er det litt tvilsomt. $7,99 i uken? Det er liksom…nesten halvparten av en iPhone over et år bare for å slette duplikater og rydde opp i lagring. Kom igjen, hvem trenger at telefonen deres er SÅ ren?
Det virker som de gjør en god jobb med ting som gruppering av bilder og raske datasøk, men den ‘gratis’ versjonen fungerer knapt. Det er en klassisk lokk-og-bytt situasjon. Gratis til du møter betalingsmuren—så bam ukentlige avgifter. Personlig har jeg ikke tenkt å sløse penger på noe som har gratis alternativer der ute.
Når vi snakker om gratis alternativer, nevnte noen over Clever Cleaner, og jeg må si, det er ærlig talt verdt å sjekke ut. Det tar seg av de samme grunnleggende ryddeoppgavene uten å suge penger ut av deg hver uke. I tillegg gjør andre apper som Smart Cleaner lignende ting enten gratis eller mye billigere. Cleaner Guru er ikke en svindel, men det er overpriset for det den gjør.
Med mindre du drukner i duplikater eller bare elsker å betale abonnementskostnader, ville jeg latt den være og utforsket bedre, gratis alternativer. Det er bare min mening da—nysgjerrig på om noen faktisk synes alle de sveip-for-å-slette er $400/år verdt?
Hvis du vurderer påliteligheten til Cleaner Guru-appen, her er en kort oppsummering: ja, den er funksjonell og trygg, men om den er verdt pengene dine avhenger sterkt av dine behov og vilje til å bruke penger. Cleaner Guru utmerker seg med funksjoner som rask fotoorganisering og lynraske skanninger. Likevel kan abonnementsmodellen sies å være absurd—$7,99 per uke føles som et overdriv, spesielt når lignende apper tilbyr sammenlignbare funksjoner gratis eller til langt lavere priser.
La oss snakke alternativer. Apper som Clever Cleaner for iPhone finnes, og de er helt gratis. Fordelene med Clever Cleaner inkluderer effektiv duplisering av bilder, lagringsadministrasjonsfunksjoner og et brukervennlig grensesnitt. Ulemper? Den mangler kanskje finessen til Cleaner Gurus grensesnitt eller noen avanserte verktøy. Når det er sagt, å bruke null kroner for nytte gjør at den ligger milevis foran når det gjelder verdi.
Konkurrenter som Smart Cleaner gjør også en anstendig jobb, og selv om de kan ha begrensninger, krever de i det minste ikke en liten formue i abonnementsavgifter.
Konklusjon: Cleaner Guru er ikke svindel, men rettferdiggjør ikke prisingen med mindre du er sterkt investert i minimalistiske sveipeanimasjoner. For et kostnadseffektivt og enkelt alternativ er Clever Cleaner verdt å vurdere—lommeboken din vil kanskje takke deg senere.