Ik ben me aan het voorbereiden op een aankomende rechtszaak en moet dringend mijn sms-berichten van mijn iPhone afdrukken. Kan iemand de beste app of methode aanbevelen om dit efficiënt gedaan te krijgen? Het is belangrijk voor mijn zaak. Bedankt voor je hulp!
Je hebt geluk, want er zijn eigenlijk een heleboel manieren om je berichten voor de rechtbank afgedrukt te krijgen. Allereerst zou ik vermijden gewoon screenshots te maken en deze uit te printen, tenzij het echt niet anders kan. Het is niet bepaald netjes en kan lastig zijn voor een rechter om te volgen. Hier zijn enkele betere opties:
-
iMazing: Deze is behoorlijk solide. Het is een desktopapplicatie die het mogelijk maakt om je berichten van je iPhone te back-uppen en te exporteren. Je kunt ze exporteren als een PDF, wat er behoorlijk netjes uitziet wanneer je het uitprint.
-
PhoneView: Vergelijkbaar met iMazing, maar specifiek voor macOS. Je kunt al je sms-berichten bekijken en exporteren, en het organiseert alles vrij netjes. Installeer het gewoon, sluit je telefoon aan, en je bent klaar om te gaan.
-
Decipher TextMessage: Nog een goede, specifiek voor het exporteren van sms-berichten voor juridische doeleinden. Het formatteert alles in een leesbare PDF die eenvoudig is voor de rechtbank om te volgen.
-
AnyTrans: Het is behoorlijk veelzijdig. Naast berichten back-upt het ook andere soorten gegevens. Goed als je een alles-in-één-oplossing nodig hebt.
-
iExplorer: Een uitstekende keuze voor zowel Mac- als Windows-gebruikers. Je kunt het bestandssysteem van je iPhone doorzoeken en je sms-berichten extraheren. Geweldig als je het idee van meer controle over het proces leuk vindt.
Elk van deze tools zou je moeten helpen je berichten afgedrukt te krijgen op een manier die gemakkelijk leesbaar en volgzaam is voor iedereen in de rechtbank. Vergeet niet tijdstempels en contactnamen op te nemen. Rechtbanken houden van al dat gedetailleerde spul, en het maakt je bewijs veel geloofwaardiger. Succes met alles!